2012. december 4., kedd

04/12/2012

Reggel arra ébredtem, hogy szakad az eső és nagyon fúj a szél, és az ablakok közötti résen süvít be a szél... Nem jól indult a reggel, de a nap további része egyre jobb lett.
Rengeteg feladatom volt ma. Az Erasmus koordinátor is ellátogatott az irodába és beszélgetett Russellel, Claire-rel és Daviddel. Valamint átkísértem egy másik épületbe egy találkozóra Sammel Research & Knowledge Exchange Office-ból. Az irodában Alison Tibornak is elmondta, hogy mennyire gyorsan dolgozom és nem bírnak nekem elég munkát adni! :) Ez mindig boldogsággal tölti el a szívem!
A mai nap bármire gondoltam, az meg is történt! Például, ebéd után még mindig éhes voltam és arra gondoltam, venni kellene még valamit. Ekkor bejött Alison és Afia két tálca szendviccsel, hogy együnk, amennyit szeretnénk... És ez csak egy volt a sok közül! :) Remek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése