2012. december 18., kedd

18/12/2012

Délben volt az iroda utolsó team meeting-je ebben az évben. :( És az utolsó, amin itt lehettem... De nagyon kellemesen telt, igazából nem csináltunk mást, csak beszélgettünk, ettünk, ittunk és ajándékot kaptunk. Lynn, a CfE igazgatója elbúcsúzott mindenkitől és megköszönte mindenkinek a munkáját. És külön nekem is köszönetet mondott a munkámért, ami igazán nagyon kedves volt tőle. :) Ennek örömére csináltam egy csoportképet, mint az iskolában...



A meeting után mindenkinek küldtem egy emailt, megköszöntem mindent és elköszöntem. Azért küldtem emailt, mert már nincs mindenki az irodában, és mert nem biztos, hogy sírás nélkül el tudnám mondani. De olyan aranyosak voltak a többiek, mindenki nagyon kedves, a szívemnek jól eső dolgokat írt vissza. Katie odajött hozzám és megölegetett! :D Jajj, nagyon megszerettem őket! Rossz lesz őket itt hagyni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése