2012. december 6., csütörtök

Manchesterben járt a Mikulás

Elmeséltem az irodában és otthon Alisonnak is, hogy Magyarországon december 6-a Szent Miklós napja. Elmondtam, hogy gyerekek megtisztítják csizmáikat és kiteszik az ablakba, ezzel várva a Mikulást. Valamint, hogy mit kapnak azok, akik jók voltak egész évben és mit kapnak azok, akik nem. És ők tettek róla, hogy hozzám is eljöjjön, ide Manchesterbe!!!

A két főkolompos! Nagyon szeretem őket! :-)

Jobb oldalon áll Bill, tudom, hogy igazából ő a Mikulás...


A narancsos csokiból épített torony :)
Amikor megláttam a csizmákat, elsírtam magam és az jutott eszembe, hogy nem is érdemlek meg ennyi mindent! Annyira imádni valók! Nagyon-nagyon megszerettem őket.
De még otthon is ajándék várt Alisontól...Hihetetlen! A Mikulás mégis csak létezik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése