2012. november 7., szerda

07/11/12

Annyira jól tájékozódom Manchesterben, nagyon ügyes vagyok! :) Ma reggel a program az Innospace épületében folytatódott az oroszok számára és nekem egyedül kellett odatalálnom. Elindultam hamarabb, hogy biztos ott legyek időben. De nagyon hamar megtaláltam, pedig nem volt egyszerű, mert az épületre, amiben van, nem volt kiírva semmi! Szóval, leültem és vártam. Nem sokkal később megérkezett a csoport és elintéztem, hogy bemehessünk a terembe, hogy ne kelljen az előtérben ácsorogniuk. 
Miután Claire is megérkezett, vártuk az előadókat, de mint kiderült, nem tudnak jönni, ezért változtatni kellett a programon. Claire tartott egy rövid beszámolót az Innospace-ről, majd felmentek az emeletre, ahol lényegében a hely van és körbevezette őket.




Ezután két a programban résztvevő fiatal mondta el, milyen vállalkozást is vezetnek és mik a tapasztalataik, milyen előnyökkel jár, hogy az Innospace segíti őket. Majd David Woollard tartott előadást az inkubátorról. És válaszolt a csoport kérdéseire. Délután visszamentem az irodába és ott folytattam a munkát.
Fél 3-ra kaptam időpontot a bankba, ahova elkísért Becca is, hogy segítsen, ha esetleg valami nem világos. Ezért azért volt szükséges, mert szeretném megkapni a National Insurance Numbert és annak alapfeltétele, hogy legyen angol bankszámlaszámom. Jövőhéten megyek a Jobcenter-be, remélem megkapom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése