2012. november 6., kedd

Trafford Centre :)

Munka után a csajok az irodából elvittek a Trafford Centre-be, ami egy hatalmas bevásárlóközpont a külvárosban. Ahogy megláttam az épületet, a Másnaposok jutottak eszembe: "Ez tényleg Cézár palotája volt?" :D
Amikor pedig beléptünk az ajtón, már a Titanic...





 A 3 szinten minden megtalálható, amit csak szeretnél! Mozi, boiling pálya, kínai negyed...



















Autó...












És a Télapó is! :D

Becca, Alison és Bo
Végigjártuk a boltokat és amikor már eléggé elfáradtunk, beültünk egy thai étterembe! Olyan kaját ettem, aminek a nevét meg sem tudtam jegyezni és gyömbér sört ittam. Nagyon fűszeres volt, de nekem nagyon bejött! Most már ezt is elmondhatom, hogy ilyen helyen is voltam. Sőt, valószínű, hogy a szülinapomon is ilyen helyre megyünk, mert a csajok azt mondták, a sulival szemben is van egy nagyon jó!Alig várom!



















Ja, és a kocsiból láttam az Oldtrafford-ot is! :D Nagyon jó este volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése