2012. november 3., szombat

Christmas is here...

Csütörtökön írtam utoljára, szóval most a péntekkel kezdem. :)
Claire egy gyönyörű tortát kapott az egyik munkatársunktól, akinek a lánya készítette el. Hihetetlen, milyen remekmű lett és nem csak kinézetre, hanem ízre is tökéletes volt. (Képet később mellékelek!)
Úgy nézett ki, mintha egy hatalmas muffin lenne, a tetején habbal és virágokkal... Nagyon tuti volt! Itt a beígért kép:
















Közben Claire-rel megbeszéltük a jövőheti programot. Mert a St Petersburg egyetemről érkeznek hozzánk látogatók és a program egész héten át tartani fog. Nagyon örülök annak, hogy ezen én is részt vehetek, elkísérni a látogatókat az előadásokra, felügyelni, hogy minden flottul menjen és közben még meghallgathatom az előadásokat is. Ami azért fontos, mert több projekt is bemutatásra kerül. 
A szerdai napon az Innospace (ez egy inkubátorház) épületében leszünk. Ez különösképp érdekel, mivel az épp induló és fiatal vállalkozásokat segíti a program azáltal, hogy a fiatalok számára lehetőséget biztosít, az Innospace technikai felszereltségének kihasználására, valamint tanácsokat nyújt részükre. Ezzel is csökkentve annak kockázatát, hogy a vállalkozás elbukjon!
Munka után Kathryn meginvitált egy újabb cheeky drinkre... Rég nem látott barátnőivel találkoztunk. És nagyon jól éreztem magam. Nagyon barátságosak voltak és nagyon jól elbeszélgettünk, elszórakoztunk! :)


Szombaton, vagyis ma körülnéztem a központban (Arndale-ben is...). Az üzletek és az utca egyaránt zsúfolásig volt emberekkel. Már mindenki a karácsonyra készül, ajándékokat vesz, stb. Az egyik helyen fel is adtam a nézelődést, nem bírom a tömeget, a lökdösődést... De csináltam pár képet!
A busz- és vonatállomás: Manchester Piccadilly

Úton hazafelé, ez már a Curry Mile

Mindenhol látható a Shisha felirat :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése