2012. november 9., péntek

09/11/12

Reggel a csoportot vártam a recepciónál és találkoztam Beccával. Beszélgettünk kicsit, majd elment. És nemsokkal később visszajött egy pohár forró csokival, nekem adta, hogy felmelegítsen! Ilyen kis apróságok azok, amelyekkel jobbá lehet tenni egy ember napját! Annyira aranyos! :)
Mikor már egy fél órája vártam őket és már elmúlt kilenc elkezdtem aggódni, hogy talán elkerültük egymást, ezért felszaladtam a harmadikra megnézni, nincsenek-e ott és megkértem a recepcióst, ha addig megérkeznének, szóljon nekik, hogy várjanak meg. De nem voltak fent. Nem sokkal később meg is érkeztek... Felkísértem őket a terembe. 
Egész nap rohangáltam, reggel azért, hogy ellenőrizzem, hogy ott van e már a teremben a kávé, tea, stb.. Utána, a wifi hozzáférésüket elintézni. Majd kiderült, hogy a terem duplán lett lefoglalva, szóval más ott akart lenni. Akkor ellenőrizni, hogy ott lehetünk e egész nap. Hát, természetesen nem! Másik termet foglalni, átköltöztetni őket... De a végére kialakult és jól sikerült a nap. Megköszönték a lehetőséget és a segítséget. Még én is kaptam egy kis ajándékot tőlük. Ja, és meghívtak St Petersburg-be! Elenaval beszélgettem az esetleges magyar együttműködésről is, nem vette el a lehetőségét. 
Nagyon érdekes és hasznos hét volt nem csak a számukra, hanem a számomra is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése