2012. november 17., szombat

Pop crowl

A tegnap estét Alisonnal és az egyik barátnőjével Janice-vel töltöttem. Beültünk egy pubba. Janice Glasgow-ból jött ide Manchesterbe 2 és fél évvel ezelőtt. De nagyon érthetően beszéli az angolt, bár így sem értettem mindent. De nagyon jó kis estét töltöttünk el együtt. Az első hely, ahova beültünk igazán hangulatos kis hely. Lágy zene, vagány poszterek, jó kaja. 

A pop crowl az, amikor pubból pubba megy az ember! :D Szóval, felkerekedtünk és beültünk egy másik pubba is. Olyan jó kis helyek vannak Manchesterben. A következő helyben a nyitott felső szint tetszett a legjobban. 


És sikerült ismét beleválasztanom, olyan koktélt rendeltem, amiben chilli is volt. Elsőre elég veszélyes íze volt, de egyre jobb íze lett, miközben ittam... :D Még Alison és Janice is rendelt magának egyet. Sokat beszélgettünk, tanítottak nekem új kifejezéseket, az este végén pedig taxiba ültünk, mert úgy esett, mintha dézsából öntenék! (It's raining cats and dogs/downpour!)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése