2012. november 13., kedd

Az utolsó nap 24 évesen :D

Alig vártam a mai napot, mert elmentünk moziba és megnéztük a Skyfall-t! :D Végül öten mentünk, csak csajok. Pedig úgy volt, hogy majdnem az egész iroda jön, de nem... De így is nagyon jó volt. A moziban a kivetítő vászon hatalmas volt, mintha 3D-ben néztük volna a filmet. Király volt!
A film után Bo hazahozott. És amikor beléptem az ajtón, egy ajándék várt rám Alisontól, Davidtől és persze Jarvistól! :D Annyira aranyosak, bár ők nem voltak itthon, de gondoltak rám! Kaptam egy felsőt!!! :D Írtam is rögtön egy sms-t Alisonnak, hogy köszönöm az ajándékot, nem kellett volna, hiszen a legnagyobb ajándék, amit tőle kaphattam, az az, hogy itt lehetek most!
Már a holnapot is alig várom , megyünk szülinapi ebédre a kollégákkal és remélhetőleg megkapom az NIN-t is... 
Bár kicsit furcsa és el is szomorodok, hogy a családom és a barátaim nélkül ünneplek, de ha hazamentem bepótoljuk!!! Szóval, kedves sógor, várom a tegnap említett ajándékomat! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése