2012. november 14., szerda

14/11/2012 Szülinap

Annyira jó napom volt, hogy még mindig alig hiszem el! :D
Kezdődött azzal, hogy vittem egy kis édességet az irodába és még csak páran voltunk bent. Becca elénekelte nekem a Happy Birthday-t. Ezután, amikor már megérkeztek a többiek is, Kathryn tölteni akart a termoszból vizet, de még nem hozott senki forrót. Ő meg megkérdezte, hogyan kell ezt megtölteni, mert még sosem csinálta. Alison mondta, hogy majd én elmegyek vele, mert én tudom, hogy kell. (Speckó csap van a konyhában!) Én meg úgy megörültem, hogy végre van valami, amit én tudok megmutatni valakinek... 
És amikor visszaértünk, ott várt az asztalomon egy csomó ajándék és egy torta, amit Lucy sütött nekem!!! Nem hittem a szememnek, kicsit el is pityeregtem magam! Ez egy hatalmas meglepetés volt! Annyira imádnivalóak!



Felvettem mindent, amit kaptam! Ez a kezeslábas például jól jön a hideg téli éjszakákon! :D

ÉS ez a mamusz is...

A torta egyszerűen isteni volt! Mindenkinek nagyon ízlett.
Ezután átjött a másik irodából két kolléga és ők pedig hoztak nekem egy adventi naptárat és egy képeslapot (pedig szinte soha nem is találkozunk)!
Egy thai étteremben (UMAMI) ebédeltünk, elég jó volt a kaja és még az ára is elfogadható volt!

3 órára kellett mennem a Jobcentre-be, az ügyintézés nagyon gyors. Körülbelül fél órába került, hogy megkapjam a NIN-t és MEGKAPTAM!!! 
Visszamentem az irodába, elújságoltam a csajoknak. Erre ők elkezdtek tapsolni és visítozni, hogy nem megyek haza, hanem itt maradok!
Russell mondta, hogy munka után találkozik az egyik barátjával, aki most pár napot itt tölt nála. (Egyébként Szaúd-Arábiában él és angolt tanít.) És mondta, hogy csatlakozzak, ha van kedvem. Jót beszélgettünk. Mint kiderült, David (Russell barátja) 4 nyelven beszél, élt már Olaszországban is, sőt tanított Gödöllőn is. Néhány szót mondott is magyarul, nagyon hasznos mondatokat, mint például: "Kérek két sört!" :D Még olaszul is beszélgettünk kicsit! 


Tegnap még azt hittem, hogy ez lesz életem egyik legrosszabb születésnapja, távol a családtól, távol a barátoktól... DE épp ellenkezőleg! Ez volt életem egyik legjobbja! Köszönöm mindenkinek, aki szebbé tette ezt a napot és mindenkinek, aki gondolt rám! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése