2012. október 13., szombat

09/10/2012

A második nap már Russell nélkül kellett feltalálnom magam, mivel neki más elfoglaltságai voltak, az irodán kívül. Nagy nehezen sikerült bejutnom az irodába, ugyebár kártya hiányában kicsit nehézkesen ment,de sikerült. Délelőtt a Russelltől kapott feladatot folytattam, amikor is odajött hozzám egy igazán kedves és mosolygós hölgy. Úgy láttam rajta, hogy ő pontosan tudja ki vagyok, azonban én nem. Bemutatkozott, de még akkor sem tudtam. A beszélgetésünk közben jöttem rá, hogy ő a CfE Deputy Director-a, Clare Schofield, aki a szerződésemet is aláírta a kiutazás előtt. Szóval főleg neki és Russellnek köszönhetem, hogy megkaptam ezt a lehetőséget.
Arra volt kíváncsi, hogy milyen területek érdekelnek igazán, miért vagyok itt és mit csináltam azelőtt, mielőtt ide kerültem. Majd felajánlotta, hogy körbevezet az épületben egy másik kollégával, Alisonnal, aki pénzügyi munkatársként dolgozik a cégnél. Rövid sétánk után, az irodájában folytattuk tovább a beszélgetést. Megnyugtattak, hogy ne féljek a munkától, ne féljek kérdezni és minden rendben lesz. Annyira jó hangulatú beszélgetés volt, hogy egyáltalán nem is éreztem a hivatalos jellegét. Harry Pottertől kezdve az új James Bond filmig mindenről beszéltünk. :)
Helyzetem és a megértés megkönnyítése érdekében felajánlották, hogy minden fontos dolgot, amit rám bíznak, vagy velem kapcsolatos, emailben is elküldik nekem, hogy még véletlenül se értsek félre semmit. Ez egy igen hasznos dolog és hatalmas segítségnek éreztem. Nagy érdeklődéssel kérdezett hazámról és a régióról egyaránt. És ezzel kapcsolatban megkért, hogy írjak egy rövid ismertetőt, amit majd elküld minden munkatársamnak emailben.
Amikor visszamentem az irodába, már több emailem is érkezett. Az egyik a Claretől kapott feladatokat tartalmazta, a másik pedig egy köremail volt, melyben elmondta mindenkinek, hogy én vagyok az új munkatárs és fogadjanak nagy örömmel. Nem sokkal ezután már kaptam is egy másik emailt a majdnem velem szemben ülő lánytól: "Én vagyok az a szőke hajú lány, aki itt ül veled szemben. Nagyon örülök, hogy itt vagy, én is nemrég kezdtem itt dolgozni és szívesen segítek bármiben, amire szükséged." :D Ez igazán kedves volt tőle. És még hozzátette, hogy ne aggódjak az angolom miatt, biztos jobb, mint az ő magyar tudása. :)
A CfE iroda is dolgozik Leonardo projekten, ezért bevontak engem is a munkába. Jennie, aki felelős a projektért, elmagyarázta, hogy mostantól figyelemmel kell kísérnem a partnerekkel folytatott levelezést és, ha ő nincs bent esetlegesen válaszolni azokra. Majd ideadta a Leonardo projekt kb. 100 oldalas bid documentjét, hogy olvassam át és ezek alapján készítsek el egy workplant és egy kontakt listát. Az első pillanatban kicsit megijedtem az olvasnivaló láttán, de rá kellett jöjjön, hogy csak bonyolultnak tűnik, de annyira nem is az. Ez a legnagyobb probléma velem, már előre megrémülök az újtól... Pedig csak hinnem kellene benne, hogy meg tudom csinálni.
De mesélek tovább. Munka után bementünk Alisonnal az International Society irodájába egy kis extra információért. Egy hölgy elmondta, hogy díj ellenében csatlakozhatom a szervezethez ebben a félévben és akkor részt vehetek nemzetközi esteken és kirándulásokon, amelyeken persze szintén van külön díja. De úgy gondolom, megéri. Hiszen találkozhatok és megismerkedhetek külföldi diákokkal, akár még magyarokkal is és ami a legfontosabb még többet gyakorolhatom a nyelvet. :)
A hazaúton csináltam pár képet az egyetemről:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése