2012. október 16., kedd

16/10/2012

Ez egy igazán jó nap volt. Rengeteg feladatot kaptam és sikerült is megcsinálnom. És ami a legjobb volt az egészben, hogy rengeteg dicséretet is kaptam, ettől igazán jó kedvem lett! :) Alison (a munkatársam, nem a lakótársam) azt mondta, hogy nagyon gyorsan megcsinálok mindent! :D Clairenek pedig annyira tetszett a timeplan-em, hogy csak mosolygott és annyit mondott: It's perfect! Nem olyan hatalmas feladatok ezek, de sikerélményem van bennük és ez az ami továbblendít, várva az újabb lehetőségeket!
A nap vége azonban már nem volt annyira jó. Mint ahogy már elmondtam, a legforgalmasabb buszvonalon közlekedem. Ez ma be is bizonyosodott, mert ahogy vártam a buszt, az összes létező busz percenként váltotta egymást, kivéve az enyémet. :( És amikor végre látótávolságba került egy, már el is robogott előttem. Nem állt meg. Ismét hosszú várakozás, majd a következőn annyian voltak, hogy engem, és csak engem leszállított a buszsofőr, azzal a mondattal, hogy túl sokan vagyunk a buszon és én, és csak én, már nem férek fel. Pedig szerintem pont én vagyok az, aki nem igényel túl sok helyet... Na de hát, ez van. Leszálltam és megvártam a következőt, ami ismét hosszú várakozás után érkezett meg, de legalább arra már fel tudtam szállni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése