2012. október 12., péntek

Első nap Manchesterben

Mivel elég betegen sikerült megérkeznem, előző este, vagyis ma hajnalban, mielőtt lefeküdtem, megittam egy neo citrant és bevettem egy algopirint és sokáig aludtam. A reggeli után megbeszéltük Russellel és Timmel, hogy teszünk egy nagy sétát a városban a kutyákkal és megnézzük a City Centert.
Arra hamar rájöttem, hogy minden sokkal gyorsabban működik itt, mint otthon. Mivel a két srác a könnyű sétát is kutyafuttában tette meg, én meg csak szaladtam utánuk. :D
De így is alig győztem ámuldozni a városon, rengeteg érdekes helyet és épületet (meg embert) láttam. Megnéztük a BBC épületét. Időközben kiderült az is, hogy ez már az új épülete és a régit 3 hete kezdték lerombolni és már majdnem egyenlő a földdel. Ennyit a különbségekről... Mióta is épül a villamosvonal Debrecenben?
Ezután beültünk egy tipikus angol pubba, ahol elfogyasztottuk késői ebédünket.
Két órával később már meg is érkeztünk a végleges szállásomra, ahol már várt minket Alison. Ő is, mint mindenki itt Angliában kitörő lelkesedéssel fogadott. Ő Yorkshire-ből jött Manchesterbe és talán ez érezhető, amikor beszél. Kicsit nehezebben értem őt, mint például Russellt. De nagyon alázatosan próbál lassan és érthetően beszélni velem. :)
Van egy másik lakótársam is, egy hatalmas macska, aki 17 éves és már túlélt egy negyedik emeletről történő zuhanást is....
A lakás nem nagy, de nagyon hangulatos és a környezet nagyon barátságos és családias és persze tipikusan angolos.
Miután berendezkedtem és lefürödtem, Alison elmondta, hogy nagyon szeretné, ha jól érezném magam nála és bármi gondom van, csak szóljak. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése