2012. október 28., vasárnap

28/10/2012

Eső...egész nap csak esett. :( De végre tudom használni a gépemet!!! :D
Tegnap este elmentem Alisonnal és a barátjával, Daviddel egy kis baráti összeröffenésre Halloween alkalmából. Voltunk egy páran, mindenki hozta a gyerekeket is, akik be is öltöztek valamilyen jelmezbe. Nagyon aranyosak voltak. 
Alisonék megnyugtattak, hogy ők sem ismernek mindenkit. Szóval csak egy pár emberrel beszélgettünk, ami kicsit megkönnyítette a helyzetem, mert minél többen beszélgetnek, nálam annál nagyobb a zűrzavar... :S De az egyik lánnyal nagyon jót beszélgettem, kedvesen érdeklődött, miért is vagyok én itt. Éjfél körül elosontunk a partyról, Alisonnak már kezdett elmenni a hangja (szegény most kicsit beteg). De azért még beültünk az egyik pubba meginni valamit... Jó kis este volt! :D

(Csak így zárójelben. Én még nem láttam ilyet, lehet van máshol is ilyen, sőt biztos. De a bár mellet volt egy kis Taxi közvetítő iroda, ami éjjel-nappal nyitva van. Oda mentünk be, kérni egy taxit.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése