2012. október 19., péntek

19/10/12

Reggel mindenki az előző napi bevásárlásról érdeklődött. :) Meg is mutattam mindenkinek az új csizmám, ami már sokkal kényelmesebb, mint az, amiben eddig jártam. Kicsit elkeseredve meséltem, hogy amíg nem érkezik meg az ösztöndíjam, nem akarok nagyon költekezni. Igaz, utána sem szeretnék túlzásba esni... És abban a pillanatban, amikor ezt kimondtam, jött az sms a banktól! Megkaptam!!!! :) Öröm, boldogság!
Délben beugrottam az egyetemmel szemben lévő kis Tescoba.
Olyan, mint egy kisbolt otthon. :) Az egész nagyon picike, már az otthoni Tescokhoz képest.
Csináltam egy pár képet a munkahelyre menet is:



És megérkeztem az irodába. :)
A mai napban az volt a legjobb, hogy ismét elmondták, hogy túl gyorsan dolgozom és kicsit lassítsak, mert nem tudnak nekem elegendő munkát adni... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése