2012. október 27., szombat

27/10/12

Elore bocsanatot kerek az ekezetek hianya miatt, de kenytelen vagyok angol klaviaturan irni es ezen nincsenek ekezetes betuk. De szerettem volna irni par dolgot, mar csak azert is, hogy anyukam megnyugodjon. :)
Ugyanis 3 napja nem mukodik a laptopom, megtamadta egy virus... :( Es meg nem sikerult helyrehozni a hibat. Ezt leszamitva jo napok vannak mogottem.
Plane, a tegnapi. Megunnepeltuk egy ebeddel Alison szulinapjat, megkostolhattam a curly fried-t. Ami nagyon finom. A bar, ahol voltunk, mar fel van diszitve a Halloween tiszteletere, nagyon hangulatos. :)


Majd munka utan beultunk Kathrynnel, Beccaval es Simitaval ugyanebbe a barba (Font Bar). A lanyok megmuttatak nekem, mit is jelent a cheeky drink... Hat, eloszor nem gondoltam, hogy ezt komolyan gondoljak, DE IGEN! Az elozo par napos hajnalig torteno laptop szerviz sokat kivett belolem, igy eleg hamar elfaradtam es mar nem tudtam rendesen koncentralni, szoval viszonylag hamar zartuk a bulit. De nagyon jol esett vegre aludni egyet.
A lanyok nagyon aranyosak, jokat nevettunk. :) Remelem, hogy a laptopomat pedig hamarosan sikerul megjavitani...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése