2012. október 13., szombat

10/10/2012

Ma reggel egyedül mentem a munkahelyre. :) Meg is veregettem a vállam, hogy sikerült a megfelelő helyen és időben fel- és leszállnom a buszra/ról.
Kiderült, hogy a mai nap Jennie sem dolgozik, sőt valószínűleg egész héten nem lesz bent. De emailben elküldte, mit is kellene megcsinálnom. Sajnos, nem volt minden utasítás teljesen egyértelmű, de Alison segített, amiben tudott, hogy tisztán lássam, mit is kell csinálnom.
És egy újabb jó hír, megkaptam a saját ID cardomat!!! Viszont legnagyobb sajnálatomra, még várnom kellett 24 órát, hogy hozzáférésem is legyen... Szóval, még mindig nem tudtam elmenni probléma nélkül a mosdóba. :( De van kártyám!!!
Délután kicsit egyedül maradtam az irodában, de még mielőtt mindenki elment volna, szerencsére eszembe jutott, hogy elkérjem Botól a kártyáját. Mert ha elmennek és én véletlen elfelejtkezem magamról és kimegyek az iroda ajtaján, ott maradok a folyosón és onnan se ki, se be...
Az iroda
Ezen a napon elég hullámzó volt a hangulatom, mert nem akart minden úgy sikerülni, ahogy én szerettem volna. De nagyon sokat jelentett, hogy a nap végén beugrott Jennie az irodába és megköszönte a segítségemet és még meg is dicsért. :) Valamint a homályos dolgokat tisztáztuk.
Minden este beszélgetek az otthoniakkal, családdal vagy barátokkal. Remélem, Alison nem hiszi azt, hogy vele nem akarok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése