2012. október 9., kedd

Nagy utazás 2012.10.06.

A kezdetek....
Nehézkesen indult a kiutazás, már a bepakolás sem ment zökkenőmentesen. Rengeteg holmit akartam vinni, 3 hónap nem kevés... De a súlykorlátozás a vágyaim útjába álltak. Pláne, hogy már a lépcsőházunkban leszakadt a kézipoggyászom egyik füle.
Szóval, próbáltam a keretek között maradni, de mint a repülőtéren kiderült, ez nem sikerült. A bőrönd (amitől igazán féltem) átment a mérésen, viszont amire nem számítottam, a kézipoggyász nem...
3 kiló, ennyi holmitól kellett megválnom, hogy átengedjenek és mehessek tovább.
Amit épp a lábamon viseltem, a csizmám, itthon maradt és a poggyászban lévőt húztam a lábamra....Még egy fontos dolog, ami itthon maradt.
Jöhet az átvizsgálás...A cipő, az öv, sál, kabát lekerült rólam, bele a keretbe, a laptop egy újabba és a kézipoggyász egy harmadikba. De nem találtak semmit. Átmentem. :)
Egy rövid várakozás és már mehettem is a transzferhez, ami elvitt a repülőgéphez a többi, jó néhány emberrel együtt, akik végignézték, ahogyan beesek a busz ajtaján a bőrönddel együtt.

A repülőn...
Szerencsére, a megfázásom csúcspontján kellett utaznom, ami állandó orrfújással, köhögéssel és lázzal járt. Mindezen hamar túltettem volna magam, hiszen mégiscsak Manchesterbe megyek. Azonban a táskám felkerült a kézipoggyásztartóba és amint leültem se ki, se be nem tudtam mozogni. A papírzsebik pedig a táskában maradtak... :S A két órás repülőútból pedig 3 óra lett. Természetesen. 

Végre leszálltunk...
Épphogy csak sikerült végre kifújnom az orrom és újra kaptam levegőt, amikor rohannom kellett tovább a bőröndjeimmel, mert ha lekésem a vonatot, ismét várhatok egy órát a következőig. De elértem.

A nagy találkozás
Russell már várt rám az állomáson és biztos nagyon örült, amikor végre megérkeztem, hiszen így is egy órát késtem. De mindezek ellenére is széles mosollyal és kitörő lelkesedéssel fogadott. Sétálva tettük meg az utat a szállásig, aminek - habár már majd összeestem a fáradtságtól és a betegségtől - nagyon örültem. Mert hirtelen egy teljesen más világba csöppentem, mint amihez addig hozzászoktam. Meg is beszéltük útközben, hogy Manchester és igazából az egész Egyesült Királyság olyan, mintha egy külön kis világ lenne a Földön, hiszen minden fordítva működik itt, mint bárhol a világban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése