2012. október 13., szombat

Az első munkanap

Nagy lelkesedéssel és izgalommal telve vártam az első napot. És persze tele szorongással és félelemmel... :S Egyébként is nagyon izgulós vagyok, így tehát az első nap is nagyon rosszul voltam. A gyomrom fel-alá liftezett.
Alison elkísért a munkahelyre és felvilágosított, hogy nagyon figyeljek oda arra, hogy melyik buszra szállok fel, mivel több busztársaság is jár azon az útvonalon, amin nekem is mennem kell. Megvettük a buszjegyet, ami egy hétre szól és csak egyetlen járatra, a Magic Busra. És amit mindig kérnem kell az a Magic Rider.
Megérkeztünk a munkahelyhez és megvártuk Russellt. Már igazán nagyon rosszul voltam, az ájulás környékezett..
Elváltunk Alisontól és megbeszéltük, hogy ötkor ugyanitt találkozunk. Bementünk az épületbe, fel a hatodikra, át a folyosón és megérkeztünk az irodába. A folyosón több ajtón is keresztül kellett menni, amiket egy gomb megnyomásával, másokat pedig csak saját kártya beolvasásával lehetett nyitni. Ennek még fontos szerepe lesz később!Gondoltam... És így is lett. Ugyanis kiderült számomra, ahhoz hogy el tudjak menni mondjuk a mosdóba, szükségem lenne egy ilyenre, azonban nekem nincs... :( De erről most elég is ennyi.
Szóval, bementünk az irodába, ahol már nagyban dolgoztak a kollégák. Mint eddig mindenki, ők is széles mosollyal fogadtak. Russell bemutatott mindenkinek és kezdődhetett is a munka.
Én megérkeztem Manchesterbe, Russell pedig már utazik is Debrecenbe. Micsoda fordulat! :) Ennek örömére, megkért, hogy a szállásfoglalását erősítsem meg emailben és foglaljam le neki a reptéri transzfert. Ekkor jött az első meglepetés, kiderült már saját email címem van és ezen keresztül el is tudom végezni a rám bízott feladatokat.
Ez után még volt pár feladatom és már el is telt az első nap. Munka után beültünk Russellel és Alisonnal egy kávézóba. Majd hazamentünk.
Még így is nagyon elfáradtam, pedig nem volt egy sűrű nap. De mentálisan volt igazán fárasztó. Kell egy kis idő, mire belerázódok abba, hogy angolul gondolkozzak és reagáljak... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése