2012. október 20., szombat

Városnézés :)

Tettem egy nagy kört a városközpontban és megnéztem néhány kihagyhatatlan épületet. Féltem, hogy egyedül el fogok tévedni, de itt Manchesterben minden ki van táblázva és könnyen meg lehet találni így mindent. Még én se tudok eltévedni... :)
Manchester Art Gallery:











Chetham's School of Music

Urbs

Csak mert tetszett :)

És ez is...

People's History Museum




Granada TV

A bevásárlóközpont főbejárata

Royal Exchange

Museum of Science&Industry


 Ezt a pár képet különösen ajánlom két ember figyelmébe (el kell jönnötök ide!!!), mert ők különösen élveznék ezt a helyet. A múzeum hatalmas, rengeteg érdekes kiállítás van benne. A múzeum öt épületen keresztül mutatja be a textilgyártástól kezdve a technológia fejlődésén át a mozdonyokig és más találmányokig a világ és főként Manchester történetét. Amíg itt vagyok minimum még egyszer el kell jönnöm ide, mert pont a legjobb pillanatban merült le az elem a fényképezőgépemben... És itt még rengeteg fényképet szeretnék készíteni, valamint kell egy egész nap ahhoz, hogy részletesen, mindent megnézzen itt az ember!









Lejártam ma a lábam is, nagyon elfáradtam, de megérte! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése